• (iOS) Sonic Dash - Endless Running cheat veľa mincí

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic Dash - Endless Running ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic Dash - Endless Running IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat veľa mincí ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sonic Dash - Endless Running 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Dot Dash 1 APK - Najnovšia Verzia 6 - Hra Pre Aplikácie Pre Android

    Táto hra je úžasná, mám chuť ju hrať stále, ale urobte niečo s nedostupnými hráčmi

    Peniaze sú všetko, na čom v tejto hre záleží. Po dokončení tutoriálu bude okamžite chcieť, aby ste míňali peniaze. Zobrazuje vám obrovský banner, ktorý vás žiada, aby ste si niečo kúpili. Počas hrania som si všimol, že existuje niekoľko prekážok, ktorým sa jednoducho nemôžete vyhnúť. Tiež sú tu questy alebo úlohy, môžete splniť 4 za deň, ale nie viac, bráni vám to príliš hrať, takže neodomknete všetko príliš skoro. Navyše je tam príliš veľa reklám. je všade. Kamkoľvek sa pozriete, uvidíte reklamu.

    Omylom som vymazal hru, môj postup sa stratil

    Milujem túto hru tak veľmi, toľko zábavných vecí a bez chýb a odomykateľných postáv, takže 5 hviezdičiek a som tak rád, že keď si kúpite postavu alebo vyhráte postavu z udalosti, ktorá stojí peniaze, je z 3/4 vylepšená a má 2x multiplikátor na zvieratách, takže ak to niekto uvidí, mali by ste požiadať svojho rodiča, aby vám kúpil postavu alebo ju vyhral na podujatí, pokračujte v dobrej práci a ja som vyhral espio z podujatia. Milujem Sonic the Hedgehog, takže táto hra je perfektná. Práve som odomkol rolničku amy.

    Najlepšia hra na svete.

    Zábavná hra. Udalosti pre mňa fungujú perfektne a rôzne pózy postáv sú naozaj skvelé, keď ste vo vzduchu. Navrhuje sa, aby boli výraznejšie. Je trochu nudné vidieť ich mŕtve tváre. Tiež rýchla úprava. Nemôžem získať ďalšie dve postavy z vianočných udalostí (Luskáčik Silver a Amy.) Takže som zvedavý, čo sa deje. Inak super hra.

    Hra je taká dobrá, ale potrebujeme viac bossov, aby sme ich porazili


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :